שעת עיצוב אישית היא חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת שיכולה להתאים לך או למישהי מיוחדת בחייך שאוהבת תכשיטים, עיצוב ויצירה.

הכל מתחיל במפגש אישי רק של שתינו, אחת על אחת בסטודיו שלנו ביפו, מרכז היצירה שלי, היכן שכל ההשראות מתחילות וכל הקולקציות והתכשיטים מיוצרים.
יש כאלו שקוראות לסטודיו “חנות ממתקים” ולא סתם… כל החומרים, החרוזים והגוונים נמצאים בסטודיו שלנו ומחכים להפוך לשרשרת חלומותייך!
ננסה להבין יחד איזה שרשרת את רוצה וצריכה, יומיומית וקלילה שאפשר לחרוש עליה, שרשרת לאירוע מיוחד או כזאת שמשלבת את כל מה שאת אוהבת!

 

 

 

 

 

 

תהליך היצירה מתחיל מבחירת החומרים, חלקי עץ הזית, המתכות, השרשראות והתליונים השונים ובהתאם לסגנון נבחר יחדיו את הגוונים והצבעים שמחמיאים לך, כאלו שגורמים לך לחייך ומתאים לסגנון הלבוש שלך!
לאחר שעשינו את כל הבחירות ניגש למלאכה, על שולחן הסטודיו, אתחיל להרכיב עבורך את השרשרת בהתאמה אישית, שמשלבת את הבחירות שלך וטעמך האישי תוך התחשבות בחומרים, בגוונים ובתוצאה הסופית שאת רוצה לקבל.

 

 

 

 

 

 

התוצאה היא שרשרת ONE PIECE מיוחדת וייחודית שיש רק לך ומתאימה לך בדיוק! ואני מתחייבת לא להכין עוד אחת כזו!

אז אם את חוגגת יום הולדת, מחפשת מתנה לחברה שיש לה הכל, רוצה זמן איכות עם אישה חשובה בחייך או סתם בא לך לפנק את עצמך, זאת החוויה בשבילך!
ואם יום ההולדת שלך או כל אירוע אחר מתקרב, את יכולה לשלוח את הקישור הזה למי שירצה לפנק אותך ואנחנו נדאג לכל השאר! חשוב לציין ששעת עיצוב פונה לכולם-  הטקסט כתוב בלשון נקבה אך פונה לכל המגדרים

לפרטים נוספים/תיאום שעת עיצוב אישית ניתן ליצור איתנו קשר בסטודיו:

בטלפון: 077-5120513, 0586315960
או
במייל: Here4u@shellydahari.com