נתנאלה-יריד החלומות

אז הפעם אני רוצה לספר לכם על משהו ממש גדול שהולך לקרות ממש בקרוב שלשמחתי אני משתתפת בו כבר כמה שנים טובות ואני מדברת על יריד החלומות של נתנאלה.
אז קצת סדר אם יש עוד מישהי שלא מכירה על מה מדובר: מדובר ביריד לייף סטייל יחיד מסוגו שמאגד בתוכו מעל 100 מציגים , מעצבים אומנים יוצרים ייבואנים בעלי מותגים ישראלים סופר שווים ואיכותיים שמתכנסים למשך 4 ימים מלאים ויוצרים ביחד חווית קנייה ייחודית אותנטית משגעת.
למשך 4 ימים מרכז עזריאלי בחולון משנה את צורתו ליריד רחב היקף עם מעל 100 דוכנים מעוצבים, אווירת יריד חו"ל אמיתית בכל פעם בנושא אחר. הפעם מדובר על פיאסטה מקסיקנית אמיתית!
הסיבה שהיריד הזה הוא כל כך שונה ומצליח כל כך הרבה שנים (טפו טפו טפו) נעוצה באישה שיוצרת את הדבר הענק הזה נתנאלה כחלון חיו – בולדוזר מטורף שרוקמת חלומות החל מההקפדה על מי משתתף ביריד, המחירים, האיכות, העיצוב של הדוכן הכל צריך להיות טיפ טופ ברמה הכי גבוהה ובנוסחת win win כלומר הקהל נהנה ומקבל יחס טוב איכותי ומכבד המציגים יצליחו באותה מידה. חו" ל כבר אמרתי? האשה הזאת ( שבטח תקרא לי חנפנית) מעורבת בכל פרט ומקפידה על הרמת גימור הכי הכי גבוהה שיש בהכללללל!
מה שדורש מאיתנו המציגים לעבוד מאווווווד קשה כדי להצליח חודשים לפני היריד.

רשמו ביומן 17-20/5/2023 מרכז עזריאלי בחולון יריד החלומות של נתנאלה במסיבה מקסיקנית אמיתית.

אישור הגעה ליריד

תכירי את שרשרת החלומות שלא תרצי להפסיק לענוד! במיוחד עבוד יריד החלומות של נתנאלה יצרתי שרשרת במראה בייסיק גלאם, אדג'י וסופר שיקי ! השרשרת בציפוי זהב בשילוב תליון מלבן משובץ קריסטל שתלוי על הסוגר וניתן להסירו מתי שרוצים או להחליף בתליון בגוון אחר. 

שימי לב: השרשרת נמכרת כעת במחיר משוגע של 159 במקום  280!!!! 

להזמנה מוקדמת בלבד ולאיסוף מהדוכן של שלי דהרי ביריד החלומות בלבד! 

*לא ניתן יהיה לרכוש את השרשרת במחיר הזה ביריד, במידה וכשתגיעי ליריד מאיזה סיבה שהיא השרשרת לא תמצא חן בעייניך ניתן יהיה להחליפה או לקבל החזר כספי. 

*יריד החלומות של נתנאלה מתקיים במרכז עזריאלי חולון בין התאריכים 17-20/5/2023 , ביריד מעל 100 מציגים מתחום העיצוב והלייף סטייל והוא היריד הכי מוצלח ומושקע בארץ בעשור האחרון ! לשלי דהרי יהיה דוכן משגע עם כל הקולקציות עם הנחות והפתעות! 

*חומרים: אלמנטים ממתכת בציפוי כסף/זהב, שיבוץ קריסטל במגוון צבעים

אורך: 53 ס"מ, אורך תליון: 6 ס"מ

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן